2 Advent

Idag är det andra advent och vi får gäster.
Vet inte om mamma och dem har gjort i smyg utan att säga till mig.
Men kommer ni ihåg förra veckan så skrev jag att jag var med min syster o hade första advent glögg.
Nu är det så att dem kommer hit idag också ska vi hålla på så:p.
Men hur länge det vet jag inte.
Okej det finns fyra advent saker men om vi kommer ses den fjärde vette fan.

Idag har jag mamma pappa och min älskling åkt till sigtuna och gick på julmarknad där.
Var ganska kul men hittade inget kul direkt.
Frös som fan men jag fick en korv och läsk så blev det bra .__.   ..
Efter det åkte vi hem och jag köpte deckorrationer till pepparkakorna som jag bakade idag.
Att baka pepparkakor med hundarna är det bästa som finns.
*Tihi

Och ja jag är en hundnörd varför tror ni jag går hund linjen för? ;)..
Men nu ska jag dricka upp colan och se film innan besöket:).
Mys pys bilder kommer ikvöll tillsammans med en ny dikt:)

Kram på er alla så hörs vi snart:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0