2010

Snart så är det ett helt nytt år och 2000 e slut:)
Tiden har verkligen gått så fort.
Snart är det väl dags att gå i pension och välja kista?..

Haha, nej bara skojjar.

Idag har jag inte gjort så mycket.
Handlat lite tills imorgon och tills jag ska resa.
Ska samt imorgon kanske ta hål i örat om dem vill/kan göra det där jag vill ha den:)..
Annars väntar jag tills malmö:).

Har precis kommit hem från att skjutit lite raketer.
Man säger ju att alla raketer ska sparas tills den 31:a, men vilka ungdommar gör det?
INGA!!
Eller vissa kanske men såfall inte många;).

Där jag bor börjar man skjuta raketer några dagar innan jul lixx.
Så sen håller det på tills mitten av januari..
Snacka om att slösa pengar;).

Men men det är jue deras val..

Det kommer komma ett snabbt inlägg imorgon om hur allting ser ut:)
Tills dess så får ni ha en skön kväll:)



En gammal bild på mig jag har gjort i ps..


Kommentarer
Postat av: jossan

haha ofta dom bara smäller till mitten av januari:O fan här i tälje så smäller det fan till sommaren:O

2009-12-31 @ 11:58:36
URL: http://josssahtela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0