3 Advent

Tredje advent och glöggen kom fram igen:).
Var jätte trevligt.
Åt en ytterligare en god smörgås tårta till middag.
Sen har vi varit på centrum och tittat på en jacka till mig.
Hmm.. hittade en skit snygg som jag ville ha men kommer aldrig få den dock.
Över tusen spänn så nej inte direkt.
Och inga vinter skor hittade jag heller.
Men det är ju sånt man får leva med:).

Sen så har jag tränat saffi idag.
Allt går bra och nu kan jag ha henne lös.
Så till våren blir det att träna freestyle ;).
Ska bli jätte kul:)

Men annars har jag ingenting gjort idag:).
Har varit en ganska lugn och skön dag fast endå långsammt.
Men som tur var har jag sovit till klockan halv tolv imorse.
Åhh har aldrig sovit så länge sen 9:an..


Men nu ska jag fortsätta lägga in musik på mobilen och sedan ska jag sova.
Tack vare vissa personer får jag skit imorgon som man inte orkar.
Ena påstår ha aneroxia.. yeah in my ass.
Sen dem andra ska jag inte prata om dem e fan värre än den enaxD.

Men men..

Önska mig lycka till imorgon kramar~






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0