...Blä

Tror inte att det finns någon. sämre dag än denna.
Visst jag fick tillbaka mina skor så nu blir jag fin fin.
Men att resten av dagen sög var inte mitt fel.

Lixom jag nämner inga namn nu.
Men en viss person festar med en annan och den personen skulle aldrig festa med den andra personen.
Jag får inte vara med det är ett strängt nej för mig att festa.
Men sen att du tar med den andra pesonen, hur tror du jag känner mig?
Vi glider isär och jag har dej inte kvar hos mig:(.
Jag trodde verkligen att våran relation skulle förbättras men det gör den inte.

Sen så att bråka klockan halv sex på morgonen var inte en succe.
Och jag kommer att bli förflyttad till sollefteå.
Så ni alla som bor i väsby kommer att slippa mig.
Hurra det har nu verkligen längtat efter.

Men det är bara en kort uppdatering för dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0