Danska

Förtillfället så sitter jag och pratar med pappas kompis barnbarn:)
Carina om ni minns henne från den förra bloggen:)?.
Men men..

En jätte snäll tjej som man saknar mycket..
Visst hon hade det roligare med min syster dotter men jag hade endå ganska kul med henne xD.
Försökte prata danska med henne men den e lite rosslig men jag kan:)
Samt att skriva är inga problem heller=).

Men att prata inför publik och kompisar gör jag aldrig.
Visst jag kan om jag vill men oftast vill jag inte:P.
Jag pratar inte ens danska med min pappa men med hans kompisar gör jag det:).
Dock har jag glömt bort vissa ord så då blir det bara jobbigt, måste blanda engelska svenska och danska xD.
*skrattar för mig själv*..

Nej men ska skriva ett inlägg om det jag har gjort en dag på danska:).
Fast än så länge är inget bestämmt.


Idag är jag hemma:P
Jag fick magkramper och trodde att jag skulle spy.
Men som tur var kom inget uppp^^.
Har verkligen ingen lust att bli sjuk;D.
Men till skolan ska jag gå i till imorgon.
Jag ska ju faktiskt simma ;D.
hehe..

Sen ikväll ska jag duscha och plugga lite:).
Kan inte ungåd att jag har prov på torsdag och en inlämnings uppgift på torsdag med .__.
Men men..
På fredag är jag sent hemma men vad spelar det för roll..
Mamma och Pappa drar till sollefteå så ensamm hemmaaaaa...

Wiiieeee..

x).

Men nu ska jag gå bye bye~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0