Falsk

Det som stör mig väldigt mycket är falska personer.
Dem man tror är sina vänner blev just dina ovänner.
Jag blev kompis med fyra olika vänner.

*jossan knows who;) )..

Och det var hur kul i början medans tills sist var man tvungen att tycka synd om dem utom två stycken.
Alltså seriöst har ni inget liv än att gå bakom min rygg och snacka skit?.
Man snackar skit och sedan står ni inte för det.
Shit vad fegt.

Om det är något jag har lärt mig så är det att stå för dina åsikter.
Men varken ni eller dem andra två kan ju inte stå för det.
Sen att ringa och säga till mig att ni vill ta livet av er och skära er, fine gör det.
Ni är inte mina vänner längre så jag bryr mig inte.
Men att få höra massa skit bakom min rygg är fan inte schysst.
Och då menar jag er fyra.
Så var vänlig och håll er borta för jag orkar inte slösa tid på er mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0