Färga håret

Vilken härlig jul det har varit:)
Men snart är det nyår och välkommen 2010.
Undra vad som kommer att hålla nästa år och vad som kommer att hända?.

Är det bara jag som är spänd på det??..

Idag har jag bara tagit det lungt.
Åt Jul lunch med syster och brorsan:)
Eller min yngsta syster och älst brorsa om man säger så:).
Sen så gick jag och Fredrik och köpte hårfärg och choklad.
Gick sedan och åt på donken.
Mötte Paloma där och skrattade som vanligt.

*haha*

Så jag vilken färg tror ni att jag ska färga??:)
Natta och Fredrik vet, men det ska bli kul att se hur allting blir:).

Kul va??

HAHA*

Men nu ska jag till min syster och ha en mys kväll:)
Senare ikväll får ni bild på hur mitt hår blev ;D

kram~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0