Fjoiskarenriska

Folk som jag mer hatar är dem jag trodde var mina vänner.
Seriöst jag trodde verkligen att vi var vänner men nej då.
Jag nämner inga namn men ni vet vilka ni är.
Försökte bättra mig efter ett fucking inlägg.
Hallå? Jag har slutat varit dum nog att tro på massor av inlägg.
Eller telefon samtal.

Varför jag inte svarar på msn eller mobilen är för att jag inte pallar er.
Jag svarar på dem jag vill svara men ni andra skiter jag i.
Det är fyra pers som jag skiter i och vissa av dem står mig nära.
Det gör ont att skit i er men jag måste.
Vill ta avstånd och tänker ta avstånd från er allihopa.

Behöver bara en tid för mig själv.
Bara så att ni vet:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0