KEBAB

Något som är skiiita gott.
Ska äta det till middag så jag och Fredrik väntar bara på hemkörning:P.

Dock skulle det vara gott med cola så att man höjjer stämningen men tyvärr.
Cola en annan dag idag får det bli saft.

Har haft hemska mardrömmar btw.
Det enda jag kan säga är att dem är så pass verkliga att jag inte vill umgås med personerna.
Oftast brukar det hända mig att det jag drömem rom händer sedan dan efter..
Så jag stannar hemma och inlåst idag.

Har bara slappat.
Jag ska ta en låååång och varmt bad sen efter middgagen.
Fixa mitt hår och sedan så ska jag fixa naglar.
En ganska skön kväll kommer det nog att bli:)
Kommer samt att smaska i mig min choklad men vad gör det?
Efter nyår blir det diet som gäller och då komemr jag verkligen hålla den.
Sit-ups varje dag annars får jag inte bort min mage som jag vill ha bort.
Vill ju kunna visa mig i en snygg bikini till sommaren ;).

Bild på min sötaste vovve efter Tackla ofc<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0