Lördag=SÄMST

Just denna lördagen blev nog ingenting planera.
Jag följde med mamma och pappa och handlade.
Det lönade sig för jag fick en tidig julklapp:)
En mp5:D
Skit bra bas och älskar den rejält:).
Men sen då vi kom hem var allting normalt.
Har lekt lite i snön med saffi och astor.
Ganska kul faktiskt tror att min hund har snö fetisch.
Lol, jag vet låter skumt.

Men sen åt vi en trevlig middag med natta tine och chrille.
Men så sm pappa dricker ska vi inte prata om.
Ja min pappa dricker men inte varje dag.
Eller han blir inte full varje dag..
Men det är endå ganska jobbigt.
Men det får man leva med.

Men men.
Sen så är det lite bråk på gatan och två grannar kom in.
Den ena slet upp dörren och börja skrika.
Dem pratar igenom allt och mamma gråter.
Seriöst ser ni hur detta påverkar mig?

Jag törs inte gråta för den inom mig säger att jag inte får.
Jag visar inga känslor och kan inte prata med dem.

Pappa tog upp det igår att ungdommar ka inte visa känslor som vuxna.
tacka fan för det, ni blir bara sura för allting vi säger.
Ni blir arga och skäller ut oss.
Klart vi inte vill visa våra känslor?.

Men men så som det ser ut nu ska vi flytta.
Men dem är så jävla fulla att dem inte vet vad dem säger.
Vi får väl allt se vad som händer.

Shit så fort jag kommer hem och är lledsen är det bara att sluta grina och släpp det. Släpp allt som har hänt.
Jo kul att släppa det som har hänt?
Nej , inte direkt.

Men skulle jag verkligen säga hur jag mår skulle jag ju inte sitta här och skriva utan vara någon annanstans.
Inte ens min kille vet allting, okej nästan allt vet han men inte för mkt.
Men man ska ju inte veta allt heller.

Hoppas söndagen blir bra.
Längtar tills den 2/01-2010<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0