Mellan dag rean

Jag vill då inte påstå att mellan dags rean är för fattiga, som många bloggare skriver.
Allt handlar ju om att det dyra man vill ha har sänkts och nu ska man köpa det?

Vad är det för fattigt med det?.
Allt som är dyrt blir billigt och det är ju skit bra man tjänar ju på det i längden?..Eller har jag fel?..

Idag har jag själv bara varit hemma:).
Imorgon blir det att handla lite inför nyår och så:)

Det finns bara två saker på min lista.

*Spets tights
*Cupcakes bok

Den med cupcaken ska jag ha .
Eftersom jag älskar att baka cupcakes och det så ska jag göra det tills nyår:)
Jag ska samt fixa mitt hår och sedan så ska jag baka och fixa naglar:)
Jag gillar verkligen att pyssla till mig=)

Ska fixa mitt hår så fint som jag bara kan.
Mamma klippte sig igår och då tittade jag i frisyr boken:P
Gissa om jag hittade min frisyr där?
Dock menar jag att man kan fixa den hemma som jag ska, men om det funkar vet jag inte än xD.
frisyren är att jag ska tvinna mitt hår och våffla den sen.
Så det kommer att se ut som rasta flätor nästan xD.
Sen ska jag sätta upp håret i en toffs och fixa så att det spretar ut åt olika håll:P
Så lycka till till mig ;D..

 

BTW!! Ska bli blond igen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0