Saffi

Igår bestämmde jag mig att Saffi ska få bo hos Jenny och Alex då jag är i malmö.
Känner att hon kommer att trivas där eftersom hon gillar dem så mycket.
Så jag gick dit med henne igår och hon och deras kisse blev väl vänner.
Visst, dem måste lära sig att vara med varandra.
Men det går nog bra:)

Dem är ganska bra med hundar så det blir inga problem:)
Tror samt att hon kommer att få det jätte kul:D.

Men men.
Jag ska dit idag sen på eftermiddagen/kväll.
Så då får vi se hur det funkar då:)

Men nu ska jag klä på mig och leta fram klackrna.
Dem ska klackas om innan malmö resan ;)
Förmodligen blir det flyg och då måste man se fin ut:D.

Hörs senare krams~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0