Sjuk som en jude

Inte direkt men sjuk det är jag.
Skulle egentligen inte ha gått till skolan idag men hade två prov så gick endå.
Välkommen till min skola förresten vi har prov varje vecka..

Kulit kulit...Nej?.

Idag så blev det bara att två brudar ignorerade mig.
Men orkar verkligen inte tjaffsa så bara låta dem vara..
Har samt fika tills imorgon.
Vi har tydligen något som kallas adventsfika.
Så varje fredag ska man ta med sig fika till skolan.
*hehe mys<3

Så denna gången blev inte så mysigt.
Köpte en liten julmust och tre stycken munkar.
FATTA STYCKEN!!
OMG kommer så rulla fram xD.
haha*

Sen så köpte jag en lite baguette till frukost.
Hinner ju aldrig äta frukost hemma.

Så nu ska jag gå och duscha och sedan så ska jag måla mina naglar och hitta kläder tills imorgon.
Yippie*

Kram så länge~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0