Skolan?

Varför jag inte var i skolan idag var för att jag dels var sjuk och sedan jävligt trött på vissa.
Ville verkligen följa med till hund dagiset men eftersom en tjej i min klass har gjort hela mitt liv fördjävligt kunde jag inte.
Man säger oftast men bry dig inte om det.
Hur svårt är det inte o bry sig om ngn tjej i klassen som bara jävlas med mig.
Det är jävligt svårt.

Jag står för det jag har sagt, så visst få man ta skit.
Men att du gör som du håller på med är sämst.
Jag bad dig inte bli vän med mig.
Jag bad inte ens någon att bli vän med mig.

Ni som blev vän med mig har precis förlorat mig som vän.
Jag orkar verkligen ingen tjaffs eller skit snack alls.
Innan var det inga problem men nu är det mycket.


Jag skrev detta i förra inlägget.
Jag måste ta avstånd från dem som står mig närmast.
Blir så pass deppig och arg att ni kan råka illa ut.
Och det vill jag inte  :O.

Min blogg uppdatering kommer att vara detsamma.
Men msnen kommer att stå tom ett tag och mobilen med.
Så ni ska inte bli oroliga eller sura för "dissen" jag mår bara inte bra:(.

Så nu vet ni det alla läsare:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0