Snö kaos

Nu för att bussen var försenad imorse men trodde aldrig att det skulle bli en sån kaos.
Jag frida,jossan och kimmo tog taxin till skolan.
Sen den sista lektionen fick vi avbryta helt.
Bussarna tänkte inte åka någonstans i denna snö kaoset.
Så jag skulle fan inte ha kommit hem.
Men som tur var fick alla elever skjuts till var sitt ställe.
Eller ja jag vera och steffi fick skjuts till t-centralen.
Där tog jag tåget som var en timme försenat.
Yeey*

Sen då vi väl var i helenelund så stannade tåget där i ungefär 15-20 minuter.
Man blir ganska otålig kan jag säga.
Men kom fram till slut men då tror ni inte att bussarna gick inte i väsby??
Shit man blir galen.
Fick vänta på mamma och pappa i en halvtimme.
Hade direkt ingen känsel i mina tår..

*suck*

Så imorgon om bussen är försenad så kommer vi få ledigt.
Jullov tidigare.
Slutar egentligen den 22.
Men eftersom jag inte tänker riskera något så får jag vara hemma imorgon:).

*yeey*

Så det enda kyla jag får ikväll är att gå ut med hundarna=).
Men det gör inget:/
Hellre det än att stå i timmar o vänta ;).

Men men bra dag or what??
Kan ju glädkja er med att jag är helt ledig imorgon;).
TADAA!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0