SNÖ~

Väsbys första snö har äntligen kommit.
Dock har jag inga vinter skor men det e skit samma:D
Och det är inte lite snö heller:).
Och ja jag är hemma för att jag är sjuk.
Fast ska snart iväg och köpa en jacka till mig:)

Tine hade köpt en röd jacka jätte fin.
Och jag ville ha en likadan men hallå?, nästan 1300 spänn.
Nej det har jag absolut inte råd med.

Sen igår kom mamma och pappa hem med en jacka.
Den var röd och fin men inte sån jag ville ha.
Men jag tog den endå för pappa var såå sur.
Och det förstår jag nu varför men det säger jag inte.
Vem vet vem som läser min blogg av dem alla?;).

Men men..

Kom upp idag åt frukost och beställde nattas present.
Sen så fick jag veta att jag ska åka med mamma och pappa till kista och köpa den jackan jag vill ha.
Dock fanns den bara i svart men vad gör det?
Gillar ju svart som ni kanske märker? ;).

Ska samt vara hemma hela dagen bara och plugga.
Har prov imorgon ;).
Eller har två.
Så det blir jobbigt.
Men klara det ska jag göra:).

Men nu ska jag ut med hundarna och busa i snön kramar så länge:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0