Snowflakes

Vinter vinter vinter.
HATAR vintern men vad ska man göra?
Jag vill gärna åka utomlans men det närmaste jag kommer är malmö .__.
Eller sollefteå.
Vet inte direkt vad som blir bäst?XD.

Nej men om man kanske ska dra och tattuera sig i jul?:).
Låter sjukt nice men får se om matte har fixat stereliseringspåsar tills dess.
Han sa att han skulle försöka så man hoppas:).
Annars blir det att åka till malmö och komma hem utan fredrik.
Hmm..

Föredrar då tatueringen ;).

Men så som det ser ut nu ska vi till malmö.
Så tatueringen får vänta tills vecka 9 då det är sport lov.
Men det bästa är att jag har den tills sommaren då:D.
Snacka om att jag kommer bli överlycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0