Svek

Efter all tid vi har varit tillsammans är allting borta.
All glädje och all sorg.
Vi litade på varandra och det var jag glad över.
Men vad hände?.
Är det bara jag som är för snäll och fölåter dig eller är du som utnyttjar mig?
Många frågor ställs på kö för att få komma ut.
Men du ignorerar mig.
Vi går två skilda vägar och åt två skilda håll.
Kommer vi aldrig kunna bli vänner igen?.

Vi hade så kul så kul i sommras.
Men efter det hände något och efter det gick allt neråt.
Jag visste knappt vem jag var utan dig men nu vet jag det.
Du har hjälpt mig så mycket att jag inte orkar mer.
Livet som jag levde var en lögn.
Men nu tar allting slut här och nu.

FÖRLÅT MEN NU FINNS JAG BARA I HIMMLEN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0