TACK SVEA & DANNE<3

Idag var det meningen att jag skulle fotta lite klänningar som jag prövade.
Dock blev det inte så men jag hittade en otroligt skön tröja på gina.
Jag prövade den i XXL och den var perfekt.
Nu menar jag dock inte att jag e så fet att jag behöver XXL utan att det var meningen att det skulle vara ganska lång.
Och det vart den.

Sedan fick jag ett sms som svea skickade.
Hon skrev att hon hade köpt en julklapp till mig och jag var bara tvungen att komma dit.
Skulle sammt köpa en chips påse så det gjorde jag.
Jag och fredrik gick till svea och danne och böt "presenter".

Fast på min fanns en dikt.

" Här får du en rosa sak, om du vill kan du stoppa den i din bak.
Jag föredrar dock ett annat ställe, om du vill kan du döpa den till Pelle
"

Då började jag undra vad fan det var.
Och då jag öppnade såg jag det direkt.

Jag hade fått en rosa hello kitty vibrator.
*hahaha*

OMG jag skrattade så mycket men som sagt hade ju önskat mig den så xD.
hahah..




TACK JENNY OCH DANNE FÖR DEN FINA PRESENTEN, ILOVE IT
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0