Tackla<3

Jag sitter bara och hoppas på att du ska komma tillbaka.
Bara att få känna en kram eller bara få se dina vackra ögon.
Jag saknar ditt varma leende,din mjuka päls och din personlighet.
Gråter mig till sömns eller drömmer om dig tills jag somnar.
Alla tror att jag har glömt bort dig.
Men mår så pass dåligt att jag gör nästan vad som helst bara för att få se dig igen.
Ditt döende tog död på mig.
Vi var en person nu är jag livlös utan dig.
Jag trodde verkligen du kunde leva föralltid.
Men du gjorde så gott du kunde.

Du var min idol.
Min förebild.
Okej jag ska inte börja skälla och skappa tassar.
Men det jag verkligen älskade hos dig var att du förstår allt.
Jag pratade och du tröstade.
Jag lekte du var glad.
Inget negativt fanns i ditt liv.

Men bara att du finns kvar i mitt hjärta hjälper inte.
Jag vill ha dig här men kan inte.
Vill jag se dig måste jag komma till dig.
Men utan stöd och vänner kommer jag snart.
Jag lovar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0