Today

Sitter i skolan och är typ sjuk.
Jag är jätte yr och min hals är cp.
Mår illa och ska snart åka hem.
Yeyy.

Men idag så var det prov.
Kommer dock aldrig klara det men frågorna var enkla.
Men då man sitter där får man hjärnsläpp.
Sen så imorgon har jag matte prov och domesticering.
Så jag får ingen luch imorgon.
Och det blir pizza för en gångs skull.
Kul... or not?.

Sen då jag väl kommer till stationen ska jag möta upp fredrik så ska vi handla lite saker.
Eller handla och handla tror jag inte men jag ska bara pröva två klänningar och en bh om inte fler:D.
Tihi*

Dock har jag inga pengar men ska försöka ta kort till bloggen då jag har dem på mig.
Och nej nu menar inte jag mig själv i bh:n.
Tänker ofc inte skämma ut mig här på bloggen.  ;)

Sen så vet jag själv att det kommer mer dikter än om mig.
Men se det från det ljusa sidan ni vet i vilka inlägg jag är mig själv och vilka jag fejkar:).
Om ni inte vet så synd för er;D.
Nej men kan hålla med om att jag skriver mycket dikter.
Men det var inte ens meningen att från börjar att dem skulle komma hit ens.
Det blev bara så..

Jag vill hellre skriva om något som är typiskt mig eller något jag gillar.
Jag vill inte vara en uppblåst blondin som min förra kompis är och skriver om hennes liv när hon tar exakt allting från kissie.
Snälla du har visst inget liv om du ska ta andras.

Det är som en tjej jag känner man ska alltid tycka synd om henne gör man inte det blir hon sur.
Så varför jag tar avstånd från ALLA mina s.k VÄNNER är för att jag orkar inte tycka synd om någon eller ens bry mig om någon.

Nu låter det lite fel men har fått nog jag har startat ett nytt liv och en ny blogg.
Inga fejkade inlägg eller dåliga vänner kommer att förekomma i mitt liv mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0