Träning

Jag känner mig verkligen stolt idag.
Jag har tränat idag.
Okej vi simmade med klassen men det var jag och tre till som simmade.
Och vi fick alla G.
Så det blev jag glad över.
Samtalet gick sådär kunde ha varit värre men det vart de inte.
Sen så har jag pluggat som en galning idag.

Jag har gjort alla djurkunskaps frågorna som ska vara inlämnat imorgon.
Sen etologin och sammt naturkunskapen.
Så har bara svenskan kvar som kommer in på fredag:).
Är riktigt nöjd med mig själv.
Så visst jag kan erkänna, nu då jag inte har umgåtts med vera och jennifer så har allting gått mycket bättre.
Och jag tycker verkligen att det ska funka då dem är i närheten också men vi får se:)
Kommer iallfall inte ignorera dem så det så:)
Mina vänner går först;D.

Men om man ska köra min lista så blir allting bara paj xD
Så den tänker jag inte ens lägga in:).

Har också haft ont i magen idag:(.
Ingen kul alls så jag kommer att få äta flytande framöver.
Fyyy så tråkigt:(..
Men vad ska man annars göra??:)

Nu ska jag gå och se hasse arooooooooo på tv 3;).
Den heta snyggingen kan sin gej han:D.
*fniss
Och GW persson får vi inte glömma.
Den sexigaste av alla med sin skäggstubb och knubbiga mage;)
Grr kan knappt hejda mig xD..
Kan se hur benen fladdra fram och tillbaka i stolen då han försöker vädra bort alla fisar han lägger ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0