Uppdatering

Känner att det är dags för en uppdaterig.
Jag skriver inte så ofta nu för tiden fast jag lovar lixx.

Idag är det inget speciellt som händer.
Bara fixa lite inför imorgon,duscha och fixa naglarna ;).
Vet mina nagel bilder är inte så uppdaterade heller.
Men det ska bli en ändring på det.

Sen ska jag bara avsluta lite inköp av julklappar m.m
;)
Ska även få 125:- av Fredrik p.g.a att han ville vara med på mina julklappar(A).

Dem är väl så bra att alla vill vara med på dem ;).
Men den julklappen jag tycker bäst om är nog brorsans..

Men nu ska jag sluta morsan dampar loss för ingenting.

Men ha en bra dag allihopa hörs imorgon eller ikväll;)
Lovar det kommer komma upp en fiiiiin jul bild på mig ;)

Puss~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0