~Vingar av luft~

Jag trodde att jag flög men ingen tog emot mig.
Jag ville verkligen att du skulle vara den första.
Besvikelser och sorg i ett blandas oftast med depprision och tankar.
Undrar vad mer som finns att tänka på?.
Livet som ängel gör det inte värt.
Men oftast på himmlen flyger jag tvärt.
Vingarna jag snart hade förvandlades till luft.
Det var så jag blev behandlad fån den dagen jag träffade dig först.
Berg och dal banan fungerar inte.
Så mitt hjärta har stannat som ett silke.
Mjukt och skönt den ej fungerar och sakta jag faller.
Faller så fort att jag hinner lägga en tår.
Allt försvann och allt blev svart..

Om jag endå hade en vän med vingar av luft som mig<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0