Duktig Flicka

Känenr mig jätte nöjd med min dag i skolan idag.
Jag lyssnade massor och hade det kul med em och jenny ooocch kimmo:D
Vi fick göra klart våra praktikrapporter och sedan börja med tidslinjerna.
Snacka om att jag hade glömt bort dem.
Men det gick bra endåå:).

Men att jobba med kimmo är som att jobba på fri hand alltså, det blir ingenting gjort typ xD.
Sen så hade vi hund ämnerna.
Jag är ganska stolt jag lyckades med att bli klar med båda av mina plancher idag.
Ena är om golden retriever och den andra handlar om border collie.
Så jag är riktigt nöjd med mitt arbete.
Dock vart golden planchen liite konstig men det får jag stå ut med.
Ska fixa till den imorgon tror jag :D..

Fick sammt reda på att jag ska simma på nästa onsdag.
Ni vet idrotten ?.
Och jag har lovat em och jenny att vara med för att få g..
Men en sak.. Jag har inga badbrallor.
Så det blir väl att leta någonstans. ;).

Men badbrallor det fixar sig=).
Får pengar på måndag så ska se vad som finns för kulis då?=).

Bjuder på en Cutie bild på mig ofc!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0