Godnatt träff med bästis

Har precis kommit in från gatan.
Alex sms och sa att det hade kommit brev i min brevlåda.
Och skrajj som jag är vågar jag ju knappt gå ner då det är mörkt xD.
Men tog tag i det och gick ner för att han ville det.
Tänkte lite för mig själv att vem fan skickar brev så sent lixom, eller att vi aldrig får post på söndagar.
Men men.
Går ut utan skor och tänker inget mer med det.
Kommer till grinden och skiter på mig samt får värsta rycket xD.
Där står lilla alex xD.
Hahaha*

Vi stod och prata lite om saker och ting.
Och var lite nervös och trött så kunde knappt prata.
Och frös det gjorde jag också:P.
Men gör inget det var kul att få träffa han:).
Fick en julkalender i hello kitty av alex och jenny:)
Fett snällt har jag två olika<3.

Älskar den<3<3..

Men sen då jag gick in så dunkade jag in i mammas jävla skit sak på trappen och får så klart ett sår IGEN!!..
Seriöst mer klumpig människa än mig finns inte xD..

+ =

Behöver jag säga mer?  XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0