Julis

Ikväll så ska vi till min syster för att ha lite julmys.
Och imorgon väntar skolan.
Och för typ första gången så är det våran enda vecka utan prov men så kommer jean och sätter ett prov.
Det var liite taskigt;).
hehe.*
Men men som lärare måste man ju vara taskig även om man inte förtjänar det.

Om cirka en till två veckor kommer mina älskling hörlurar<3
Iallafall får hoppas att jag får dem nu och inte i jul.
Sen tävlar jag om Fame's hörlurar m.m
Måste bra ha dem, deras text är så sann att det är mitt nya motto;)..

"Dream It - Earn It - Live It".

Den där texten är lika sann som "It all begins with a dream".
Så det är ju en självklarhet vad livet går ut på.
Istället för att deppa och skära sig så tänk på dessa ord och ni vill göra något med ert liv:).
Well, jag har har iallfall inte tid att sitta här ska träna saffi idag;D.
Får se hur det nu går då hon löper.
Och sen blir det att mysa med familjen:)

Kram~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0