Lördaaaaaag

Idag är det lördag och jag har sovig skit dåligt.
Jag ligger väldigt obekvämt i sängen/soffan jag sover i.
Skolan igår var kul.
Ju mer vänner och humor man har ju mer lyckad dag blir det.
Skulle ha pratat med alex och jenny idag men dem drog till kim.
Så njae inget med det*hihi*

Jag och Fredrik har varit ute och shoppat.
Vi handlade ett nytt täcke till saffi och två leksaker till hundarna=).
Sen så handlade vi två flaskor cola, två baguetter, 15st ölkorvar och chips.
Så idag blir det värsta svullo dagen ;)..

Jag kan ju säga såhär att jag inte festar.
Alkohol kan jag dricka men jag har aldrig festat.
Så jag vet inte vad det innebär men det gör inte mig något.
Det finns vissa jag känner som jag stör mig på.
Dem sitter o säger att jag borde ha varit med och festat och skryter, men om ni vill att jag ska festa med er varför säger ni inte till mig då det är fest då?..-

Men men..
Ska inte bli sur över sånt.
Denna blogg är nästan bara för allt possitivt.
Så det så:)..

Bilder på min snygging kommer ikväll då vi ska ut och träna:)..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0