Possitiva inställningar

Första sidan i bloggen.
Blev trött på den gammla så gjorde en ny ;).
Har varit i skolan idag och allt gick väl bra.

Har saknat skolan ganska mycket men vad ska man göra då man har prao?:).
Idag har det varit ganska lungt.
Sen efter skolan så gick jag em och jenny ut och shoppa lite ;).
Gissa om det var kul, behövde verkligen det lilla extra där:)
På torsdag så ska jag till Alex och prata lite:)
Så det blir fullt upp denna vecka.
Eller dem andra dagarna kommer jag att försöka plugga matte så tadaaa.
Ja, jag har blivit en liten pluggis men gillar det:).

Men ska duscha nu så jag skriver mer imorgon:)
Bilder kommer på vad jag har köpt idag :)..



Köpte ett vit och grått läder armband med olika berlocker.
Jätte söta:)

Ett annat perspektiv:)


Sammt dessa två håracossiarer :)

Dessa är köpta på bikbok i södertälje:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0