Praktikrapport

Just nu sitter jag i skolan och skriver min praktik rapport.
Det är något som jag alltid har gillat och det är att skriva saker.
Skriver mina dikter och fakta själv.
Men att bli författare är ingenting för mig.
Dem har det stressigt tror jag eller det ser så ut iallfall.
Men det är inget för mig.

Jag har redan planerat min framtid med ett eget företag.
Så det är den planen jag kommer att hålla mig till.
Det är min dröm att få flytta någonstans och bara starta upp mitt eget företag.
Men allting hänger ju på skolan så det är bara att ligga i som satan.
Och det är något jag verkligen har lovat Tackla och min syster.
Ge aldrig upp hur mycket du än verkligen kämpar för så ge aldrig upp.
Det visar bara hur svag du är.
Jag har alltid gett upp efter varje liten sak.
Men nu har jag en vacker ängel vid min sida som stöttar mig.
Och ju mer jag får desto jobbigare i skolan blir det men då jag väl kommmer och tänka på Tackla så blir allting mycket lättare.
Visst alla vi har ju våra dåliga perioder men vem ska vi klandra för det?.
Vi har oss själva att skylla.

Men men det är bara vad jag tycker:)

BTW!!!


Min skola har öppethus på torsdag mellan 18:00-20:00
Dock kommer jag inte gå på grund av att jag inte har någon hund.
Min lilla vovve löper och min andra dampar loss på andra hundar.

Så det blir att stanna hemma och leka psykolog.
Ska till en kompis och snacka på torsdag och är ********** där håller jag bara tyst.
Orkar inte med ********** och har det redan jobbigt nog utan den personens dumma kommentarer.

Men ska dra nu!!..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0