Träningspass

Imorgon blir det lite träning^^
Ska köra lite wii fit och sedan ut och gå om jag orkar.
Det är ju faktiskt beach 010 som gäller till sommaren så jag MÅSTE bli smal:)
Och jag som inte är utseende fixerad men då det kommer till min kropp så är jag det^^.
Kanske låter dummt men ni som är smala som mina vänner tror att jag är lycklig men det är jag inte.
Jag vill inte jämföras med någon men det blir jag hela tiden.
Men vänta bara tills sommaren.
Ni kommer själva att stå där och bara glo för att ni trodde aldrig på det jag sa:)
Och äntligen kommer jag att kunna bära bikinis och snyga kläder:D.
Hell yah<3..

    


Mig + Träning =

  <3


Min dröm är att bli fotomodell för att klä sig som en pinuppa.
Vissa hatar dem men jag avgudar dem.
Den gammla hedliga rock stilen men coola tjejer som verkligen vet hur man klär sig.
Min mosters kompis som närvarade på hennes student var hur snygg som helst.
Hon hade stora tattueringar och piercingar men hallåå???
Det är inte det det är håret,kläderna,sminket och kroppen jag såg.
Hon skulle lungt kunna bli den jag vill vara:)..
Så so long suckers jag ska bli smal;)..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0