Ciao

Fick ju mina naglar stylade igår och sedan vart det lite shopping och blekning av håret.
Kanske därför min blogguppdatering är låg?

Hmm..??

Sitter ialalfall i skolan och har växt och djurliv.
Ska direkt hem men innan ska jag göra ett snabbt besök på apoteket i centrum.
Att hämta ut en okänd medicin är läskigt men hoppas den hjälper min hosta ialalfall.

Sen ska jag hem till pappa och tuss.
Tror dock att jag kommer somna ganska fort för jag är skiiiiiit trött.
Håller redan på att somna nu men har uppgifter att göra så.
Sen så fryser jag men ingen annan? Hur kan det komma sig huh??..

Men men..

BTW!! har fått skissen på min tattuering jag ska göra i helgen eller nästa vecka.
Så jäääävla snygg.
Min morbror är verkligen jätte duktig och jag hoppas den kommer passa bra på min arm med :)
Men dööhh??? OFC den kommer passa mig det är ju trots allt jag ;)..

Men bilder av shopping och på mig kommer upp senare idag.
Hare det bra sålänge pussisar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0