Glöm ej

Äntligen ska jag få åka hem snart:)
Börjar bli lite tjatigt här uppe så det är bara bra om jag åker hem härifrån:)

Min tattuering ser lika fin ut som på skissen om inte finare:)
Den har redan börjat lossna skorpor ifrån den :)
Så wiie..

Men men..
Imorgon blir det 7 timmar på bussen så kanske uppdaterar på kvällen.
Sen är det fest.
Parteyyy*

Nej men min familj och finnarna plus eva och stefan( typ dem ända grannarna som jag älskar?) ska ha en liten fest.
Så jag hoppas verkligen på att mamma köper ngt till mig.
Heheh(A).

Sen så ikväll blir det bara en chill kväll.
Har packat ner mina kläder eftersom bussen går 07.20 imorgonbitti.

Yeeyyy* NOT!!!

Men aja.

Glöm inte att titta på talang ikväll:)
Ska ju bli ganska roligt eftersom bert karlsson gråter:)
HAHAHAH!!

Ha en skön fredagskväll:)

Puss~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0