Nya skolan?

Yes ni hörde mig.
Jag ska byta skola efter sommaren.
Trodde att telge djur och natur var skit bra men det var den inte.
Eller till en viss del vissa elever är dumma i huvudet medans andra är helt underbara.
Men ingenting funkar för mig där orkar bara inte mer..

Så idag ska jag till märsta praktiska till min nya skola och hälsa på.
Eller dem har öppet hus så ska dit och titta och fråga:D.
Ska bli enormt kul och spännande att få börja där:)

Men nu ska jag sluta ska städa rummet lite;).

Imorgon blir det att shoppa med Alex :)
Sen ska vi möta upp Jenny och sedan drar dem till Alex mamma och jag dra hem:)
Efter det vet jag inte vad som händer.
Ska faktiskt inte göra något speciellt alls:)

Sen så blir det upp och jobba på lördag och söndag:)
Får även träffa min syster dotter som har varit bort rest i ca 3 månader:)
Kuligt Kuligt.

Men nu måste jag skynda mig byes~



sexiest on the street..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0