Övningskör lektion 1

Detta kommer inte bli en ny kategori om ni tror det..
Alla som vet och alla som inte visste så är jag bara mig själv.
Även här i bloggen så inget fejkande direkt.
Men anyhow..

Jag är ju speciell det är ju därför ni inte kan få nog av mig;)..

Men men det var inte det jag skulle snacka om nu..

Idag har jag övningskört för första gången emd pappa.
Och allting gick överdrivet bra och tydligen är jag bättre än vad min brorsa var på att köra xD
Eller mer att hitta dragningsläget dvs.
HA SUCK ON THAT BROTHEr<3<3<3<3
Lillesyrran kör över dig snart;) Suprised or not huh??

Fick bara två motorstopp sen gick allting galant :)
Så jag känner mig ganska nöjd själv:)

Efter det åkte vi hem och hjälpte Tine och Chrille med deras baksida m.m
Grillade och har haft en allmänt trevlig kväll:)

Imorgon blir det att övningsköra och sedan till centrum och leka med Svea och Danne :D
Så awsome har inte träffat dem på ett bra tag:)

Sen innan dess ska jag ha cash ;)
Är ju pappas ängel ofc (A)..

Nu sitter jag och ska fixa lite saker så skriver mer imorgon kramisar:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0