@school

Sitter förtillfället i skolan och pluggar.
Mina uppdateringar här i bloggen är ganska låg pga att jag inte har ngt internet.
Min kära pojkvän tog sönder min söndriga laddar sladd till laptopen.
Så ingen internet och ingen data.

Men ska försöka ta pappas data ikväll och skriva lite.
Dagens planer ser ut såhär:

Nu: Plugga hundsjukvård
Hemma: Träna Saffi och plugga

Typ så.

Har fått instuderingsfrågorna till hundsjukvård.
Sitter och gör dem nu.
Ganska lätta faktiskt.

Kan sätta in frågorna och svaren sen i min lilla hundskola ikväll:).
Om inte annat får ni det imorgon :)..

Ska samt övningsköra imorgon och bara ta det lungt.
På lördqag flyttar Fredrik tillbaka till malmö och jag och pappa ska spendera dagen tillsammans med min syster och hennes kille.

Vilket redan där tyder på att jag ska få måla grinden och lite annat medans pappa hjälper chrille att gjuta staketet m.m
Sen till kvällen ska vi grilla tillsammans :)
Längtar~

Aja ha det bra sålänge kram~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0