Slö

Jag är verkligen slö med att uppdatera min blogg.
Har fullt upp nu för tiden.

Skolan funkar igen vilket är ganska kul nu.
Idag på djursjukvården så klarade jag mig hyffsad och vet ni varför?
Jag höll mest tyst ;)..

Sen så blir kanske hemma imorgon för mår skit dåligt men vi får se.
På fredag blir det lite shopping;).
Ska köpa nya tights och sedan ett par lösögonfransar.
För på lördag och söndag ska jag vara i solna mässan och hjälpa min syster.
Hon fixade mina naglar så nu ska jag hjälpa henne att ställa ut och locka kunder :)
Så det är så min vecka kommer se ut:)..

För tillfället pluggar jag aktiviteter inom hund.
Jag fick uppgifte att leta fakta om IPO..
Någon som vet vad det är??

IPO= Internationell prövningsordning.
Vilket är spår lydnad och skydd :)

Men nu ska jag fortsätta bye bye~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0