tisdag?

Wow tiderna går verkligen fort här uppe minsann.
Vet att min blogg uppdatering är dålig men har verkligen inget att berätta.
Så därför kom ett inlägg med en dikt som jag skrev nyss=).

Har bara varit i detta hus sen fredags då jag kom.
Men det gör inget älskar huset , skit mysigt är det.
Är ute på landet, mitt ute i skogen.
Min mobil har ingen täckning och det är bara allmänt skönt här:)
Dock glömde jag min kamera.
Skulle ha blivit skit snygga bilder :)
Men tar med den nästa gång iallafall.

Imorgon så är det självklart tisdag.
Och då ska jag tattuera mig.
in tredje tatuering.
Spännande hur den ser ut va??;).
har fått skissen jue men inte lagt upp den på bloggen :)

*hihi*

Men men här är skissen då:)
Tar en bild imorgon på tattueringen så ni också får se att jag inte bangade ;).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0