Bra dag idag!

Dagen har faktiskt varit ganska bra:)
Jag slutade redan klockan nio imorse men stannde till lunchen för att få sällskap på tåget av Linn:).
Jag kom hem gjorde inte så mycket sen drog jag mamma pappa eva och stefan till mariatorget:)
Tog en öl och åt en god middag.
Dock beställde jag fel så fick lida i mig men men gjorde inte mig något..
Sedan efter maten gick vi till tattueringsmässan.

Beställde öl och cider och gick runt och kollade.
Jag kunde beställa min egen cider som tur var, nog är jag under 18 men dem bad inte om legg precis(A).
hihi*

Nej men jag fick en jätte fin ring av pappa, ett fint armband av mamma sedan har jag köpt en mjukis dress:)
Den är verkligen skit snygg.
Ska ha den imorgon och på Måndag i skolan:)
Så fucking najs:D..

Sen så gjorde jag mitt tredje hål i naveln också:)..
Har bild på det men kommer inte lägga upp den på ett tag:P..
Kan säga att jag älskar den<3..
Ett hål till sen är naveln DONE!!

Åhh är så nöjd med den:)..
Men men.. Har haft en skit rolig dag verkligen :).
Så ja, nu är vi hemma och jag ligger i sängen med mina hundar och bloggar:).

Imorgon blir det Zumba och sedan hem och duscha.
Efter det ska jag träffa svea britta<3..
Sen blir det hem till Tine och äta lite och mysa med mosters älskling<3..

På söndag ska jag dock upp tidigt.
Ska till jeanette min andra syster och få mina naglar fixade :D..
men men bilder på min fina dress<3..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0