Danmark

Ja idag har vi inte gjort något speciellt.
Vi har bakat kladdkaka och spelat freespee-golf om det nu stavas så?:P.

Sen imorgon ska vi till ikea.
Men jag och fredrik går hellre på stan och så:).
Men övningskör får vi allt göra:P
Eller han får inte jag xD..

Sen på lördag kanske vi ska vara hos Freddan och lana igen?
Inget bestämt men vi får allt se:P.
Sen om en vecka på lördag drar jag och Fredrik till Danmark:)..

Men vad vi ska göra där får ni allt se;)..<3

Bilderna kommer nog senare i livet , deras jävla internet e skiit segt här nere :(..
Jag vill hem till mitt snabba internet och TUSS<3<3<3<3
Saknar min ADHD hund :(<3

Kärlek på henne lixom *kyss*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0