Föräldrar

Visst kan man hata sina föräldrar eller att man inte gillar dem eller hur?
Men innerst inner kommer man inte från kärleken man har till dem.
Jag och mina föräldrar kan bråka rejält men vi älskar varandra endå.

Här är 11 orsaker till varför jag älskar mina föräldrar

* Dem finns alltid vid min sida vart jag än är.
* Dem älskar mig hur jag ser ut och dömer mig inte för den jag var.
* Dem ger mig pengar om jag vill ha för dem älskar mig.
* Dem bryr sig FÖR mycket, men vaddå? dem älskar ju mig eller hur?
* Jag kan prata med dem om allt även om jag inte gör det.
* Även om jag är långt borta eller ute hemma så tänker jag alltid på dem.
* Vad jag än gör kommer jag alltid ha samma knasiga släkt, men vad gör det jag älskar dem.
* Pappa kanske har mer barn än mig och min bror men hans hjärta räcker till alla oss endå.
* Mamma kanske ständigt jobbar och är nästan aldrig hemma, men vi älskar henne endå lika mycket.
* Mina föräldrar låtsas inget och dem är dem själva, finns inget mer underbarare.
* Mina föärldrar är dem bästa för dem gav mig mina sexiga ögon ;)



Visst kan jag vara dum ibland och inte fatta vad allting handlar om.
Men innerst inne vet jag allting och lite mer och dem ger aldrig upp<3




Bara för att jag är så söööt så får ni en bild på mig :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0