Första dagen avklarad

Är fortfarande kanon förkyld och hostar hemskt, men tydligen är inte jag ensam om det i skolan :).
Fick lite information idag igen plus mitt schema, så nu vet jag vart jag ska om dagarna.
Men det är endå ett ganska soft schema även om jag slutar vid 15-15:15..

Idag gick jag hem innan maten för jag mådde inte så bra.
Så kom hem vid elva tiden och sedan gick jag och la mig och vaknade runt halv tre.

På fredag ska jag in till stan efter skolan och möta upp eva,stefan mamma och pappa.
Vi ska ju på tatueringsmässan så jag hopaps på om det inte är allt för dyrt att en till piercing kommer:).
Tror visst att man måste vara 18 men jag har ju mina föräldrars tillåtelse så det blir nog kul.

Men men..

Imorgon har jag en heldag med mina karaktärsämnen vilket är mina hundämnen.
Så jag måste komma ihåg att bära med mig ett block och sånt:).

Men nu ska jag fylla i massa papper så skriver mer kanske ikväll..


Kommentarer
Postat av: Lisa ♥

Fin blogg!

2010-08-27 @ 18:19:22
URL: http://lisahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0