Första dagen men endå inte

Ja idag var det första dagen i den nya skolan men endå inte.
Jag ska egentligen börja imorgon för att alla tvåor gör det.
Men gick dit idag och fick lite information och sådär.

Men det verkar vara en spännande skola med mycket möjligheter.
Och nu ska jag vverkligen försöka skärpa mig.
Har en hel del vänner som verkligen stöttar mig och det känns skönt:)

Idag har jag äntligen betalat tines baddräkt som hon är skyldig mig pengar för.
Sen min klocka och min väska i hello kitty samt mammas present ;)..

Jag var och shoppade med Alex och Jenny idag.
Blev inte så mycket shopping men endå:).
Ska ju till tatueringsmässan med mormor eva och morfar stefan samt mamma och pappa.
Så då ska Alex äntligen få vara hundvakt till Astor och Saffi.

Fick samt ett arbete idag som är ganska lätt.
Den ska vara klar tills Onsdag och ja jag är typ klar.
Vet exakt vad jag ska svara på frågorna och vet exakt vad jag ska skriva:).
Det är ett till ras arbete så jag väljer att göra Astor.
:)

För er som inte vet är han en renrasig/ingen sönder avlad schäfer hane:)
Har ju dels fina bilder på han som man tydligen ska ha till planschen och ja jag kan en del om schäfrar:)..

Men men..
Tillbaka till min shopping..

Handlade två Bhar och en döskalle ring:)

En vanlig svart BH..

En vit med dödskallar med vingar:)
Syns kanske inte men snygg är den :D..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0