Hel dag med mamma

Har haft en hel dag med mamma i stan idag.
Vi såg shrek 3-D på bio och sedan åt vi kines mat:)
Ytterst roligt har vi haft.

Sen så idag har jag bara handlat en klänning/tunika:).
Sen fick jag graffity nagellack.
Wohoo.

Svårt att beskriva ,får be någon filma då jag målar naglarna på någon ;P.

Men här komemr gårdagens shopping och dagens:)..

Min långärmade/korta tröjja från new yorker 179:-

Röd t-shirt från new yorker 49:-

Spets tröjja från gina tricot 199:-

Det var gårdagens shopping nu kommer dagens :)

Tunika/klänning från gina tricot 199:-

Och den är inte så tjock det är jag som har vikt ut den så:)

Nu ska jag lägga mig för att jag mår skit dåligt.
Vet inte varför men halsen krånglar och mår bara inte bra:( aja..

BTW!! Fick min väska och mammas present today.. Eller vann dem på tradera eller hur man nu säger:D..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0