Hemma

Det blev en tidig ankomst för mig idag.
Hände lite saker men det tas ej upp här.
Samt no skvaller från mitt pv liv :P..

Sen Grattis till min storasyster Tine som har fått en söt liten dotter igår :)
Åhh såå liten och nätt är hon..

Som sagt är hemma i mitt ny städade rum:D.
Och mina uppdateringar kommer att bli bättre.
Har en vecka kvar tills min nya skola.
Och sedan börjar träningen med.

Dock är kameran fredriks så jag får köpa en egen då jag får lön.
Har precis tagit en cigg med ms N och mr M ;).
Nämner inga namn till dem:).

Förtillfället ligger jag i sängen med en stor schäfer under armen, och min blandis vid fotändan..
Ska se till att få lite sömn inatt.
Aja..

Godnatt allesammans:)..



Jag i Danmark från lördags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0