Måndag idag

Skulle egentligen dragit mig ner till sats idag men det orkade jag inte.
Det får bli en tur dit imorgon, och sedan hem ch vila.
Onsdag bli en vilo dag medans på torsdag kväll blir det zumba.

Inget onyttigt idag förutom två koppar varm choklad :P.
Men annars blev det fisk och sallad till lunch :)
Så jag är endå ganska nöjd med min första dag på viktminskningen:).
Om man nu kan kalla det för de så ja.

Ligger i sängen och ska snart sova.
Men gumball 3000 är igång så jag får vänta ett tag till tills my name is earl börjar.
Sen så skolan gå perfekt.
Trodde verkligen inte att jag skulle få en sån bra start i skolan men jag  är då glad att jag fick de.
Så ja...

Har precis ätit popcorn istället för chips och godis ;).
Packningen för gymmet sker imorgon innan skoldags.
Sen är det bara att köra igång :).

Hoppas ni har haft en bra dag med..

Hörs imorgon efter gymmet till 100%.



outfitsen idag med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0