Naglar DONE!

Idag har jag äntligen fått mina naglar gjorda:)
Åhh verkligen superfina... Är jätte nöjd med dem..
Tack bella för att du fixade dem<3.

Efter att jag varit i solna åt jag på donken med Alex..
Gick hem till han och latjade lite med datorn :D..
Hahah ni anar verkligen inte vem Alex gillar mer än Jenny xD hhahah.
OMG säger jag bara till snubben på bilden vi såg... hahahahaha..

Sen så ett lycka till , till min morbrors fru som ska operera sig imorgon.
Allting kommer att gå bra hoppas vi på:).

Men men..

Nu sitter jag vid datan och pratar lite på msn och så.
Imorgon blir det skola och på tisdag träning.
Samt torsdag blir det zumba och förmodligen i helgen blir det sats med paloma och pär:D..
Hahahah..

Men men dagens outfit fick jag med iallafall:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0