Present

Det är skönt att vara hemma fast saknar Fredrik dock:(..
Har precis kommit ur en skön dusch och ur en ansiktsmask med:)..

Idag har jag varit med min bästis Alex^^.
Länge sedan man såg han så det var kul:)
Vi drog till vallens och käkade pizza:)
Lämnade samt in min väska på lagning så på lördag får jag den:D.

Skit bra innan skolan börjar:).
Sen har jag också fått min lön..

*wohoo*

Så imorgon blir det att skaffa sats kort:).
Kommer förmodligen börja träna så fort som möjligt ;).

Men men..

Då jag kom hem med Alex från centrum blev jag så pass välkomnad av lilla Emma.
Det är min grannes flicka som tydligen har saknat mig massa ;)..
Eller ioförsig vem gör inte det?;).
Så fick jag fin fina presenter av dem:).



ni som inte ser vad det är så är det:

* 2 stycken nagellacks klister märken
* 1 Mary Kay ansiktsmask
* 1 manikysett med fransk nagelack, tippar, remover och penna:).

För er som undrar om hund kategorin så kommer den att uppdateras så snart som möjligt.
Har fått många tidningar och böcker som jag ska läsa igenom och ta ut av dem bästa råden:).
Samt har jag kvar mina egna råd med som kommer:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0