Shopped

Well well ganska torrt här.
Men vad gör det, det är ju endå jag som skriver eller hur??;)

Det blev ingen stan idag med mamma men imorgon blir det av.
Bion ör bokad och maten bestämmd:).
Går allt som planerat med mitt liv så kommer allting gå bra till
100%..

Men idag så drog jag och bästis Alex och Emma ner till centrum och shoppade idag.
Jag köpte en t-shirt från gina och en spets tröja där ifrån.
Sen från New Yorker köpte jag en röd t-shirt och en långärmad kort tröjja.¨.
Kommer fotta allting imorgon och lägga in hära:)..

Kommer säkert köpa någonting imorgon men helst hoppas jag ju inte på det.
Vill ju ha kvar min lön så länge som det går pågrund av att jag inte kommer att få studiebidraget i augusti:)
Men sen blir det också att spara mina pengar vääldigt noga.

Godnatt nu ska jag lägga mig och se scrubs och 2½ men<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0