Snart så...

Blir det att bära av till olika butiker:).
Mamma ska ta ut pengar så hon har nåot att shoppa med imorgon.
Jag själv ska bara stå för middagen och bio med snacks ;).

Är jag inte en underbar dotter? :D.
Vem vill lixom inte vara mig eller ens ha mig huh?.

Nej men vi ska iväg senare och skaffa mitt sats kort.
Sen så blir det att handla böcker till skolan:).
Och bara för att så min väska blir klar innan skolan börjar.
Sen så kommer jag få min nya klocka förmodligen på Måndag:).

Så då blir det att åka förbi Bästis och hämta den:)..
Eller minst sagt hämta dem har köpt två klockor.
Men men..

Väntar bara på min väska och mammas present.
Men dem kommer om två veckor eller något tror jag det stod.
Och det är det sista jag ska/ha köpt.
Resten ska sparas tills jag blir 18 och lite annat.

Tänk på att jag kanske drar till miami nästa sommar ;).
Så måste ju ha lite cash endå(A).
Men får se:).

Nu ska jag bara vänta på att mamma ska skura klart så går vi.

Ha en bra dag uppdatering kommer ikväll;).

+

+

=

HAPIIEE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0